2 be continued...

ÄNTLIIIIIGEN en liten uppdatering från min sida ;)
De gillar ni va :P

Tänkte berätta om min o Patriks lyckade 3 årsdag...
Vi åkte in till Tjärhovsgatan och började promenera,
vi gick och gick och gick för att hitta någon bra restaurang
som föll oss i smaken.
Men vi var ute lite sent och det mesta var fullsatt.
Tills vi kom till Medis och hittade en restaurang som hette
CHILL
Där vart det en god middag som bestod av Oxfile med pommes och bea...
Så gott, självklart vart det ett glas vitt för min del och en öl för Patriks.
Efter middagen så gick vi till Hotell Malmen och drack några drinkar
och var allmänt KÄRA ♥...
Och efter det så gick det bara utför... HA HA
Det slutade med att vi hamnade på FIJAS (gamla Emmis, East you name it) i
FISKSÄTRA.
Och shottade och hade det skit skoj!
Så tack till alla er som var där och gjorda våran kväll kanon skoj!!!

Vi var hemma runt 01:30
Inte speciellt sent enligt mig.
Somnade iaf gott och hade en FET lat söndag
dagen efter =)  hehe!




HA HA kolla min älskling miiiin ♥


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ni verkar ju ha haft de toppen! ;D

2010-10-12 @ 13:49:48
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0