Idag har jag lättat på mitt hjärta lite,
kändes riktigt skönt.
Sånt borde man göra oftare,
man känner sig som en ny människa efteråt !


Imorgon vankas det 1 års kalas för finaste Emilia ♥
Ska bli skoj med lite kalas...
Men shit va mycket det är i oktober!
Alla fyller typ år, även min kära dotter.

Veronika var ju hos mig för några dagar sedan och fikade.
och det var så kul och se att Emilia och Novalie har mycket mer utbyte
av varandra nu, dom lekte för fullt.
Och shit vilken tuff tjej Emilia är...
Diggar henne riktigt mycket!
Men Novalie och Emilia hade det skoj och busade en massa.

Tycker det är så häftigt att jag och Veronika har vart "bästisar"
sen vi var 3 år och nu har vi båda barn som kan leka med varandra!



Tänk att vi har hållt ihop i vått och tort i 20 ÅR
Helt sjukt hur lång tid det är...

VBE 4-Ever haha!


Våra fina PRINSESSOR ♥


Kommentarer
Postat av: veronika

Va roligt att se bild sådär på oss och på dom! Jag är så glad att vi fortfarande håller ihop =D

Det ska bli jätte skoj i morgon ! pussa Novalie från oss puss puss

2010-10-08 @ 21:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0