hektisk fredag

God morgon allihopa som är vakna och kikar in
Idag väntar ett 3 timmars prov i skolan
och sen ett arbetspass på fritidsgården mellan 17-22:30

Känner mig inte riktigt som en människa ännu
men hinner väl vakna till så småningom!

Shit va mycket planer jag har hela tiden,
skulle vilja ha det blankt i kalendern
och bara kunna göra det JAG vill göra.
Men alltid är det någonting.
Kalas, barndans, skola, jobba, vara mamma osv!!!
Men men, då känner man att man lever iaf ;)


Idag är det 4 dagar tills min älskade prinsessa fyller 2 år.
Gud va tiden går snabbt.
Jag kommer knappt ihåg när Novalie var ett spädbarn.
Min lilla plutt har blitt så STOR!!!
Mammas lilltjej ♥


Gammal bild på Novalie!!!


Lite nyare bild på Novalie!!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hon ääärrrr såååååå ffffiiiinnnn, försök och ta vara på den tid som är nu, tiden går väldigt fort, jag lovar. pussar och kramar.vi ses snart///mamma.

2010-10-15 @ 08:59:47
Postat av: Caroline

Tänk vad fort de går, känns som de är evigheter sen jag var gravid med Loke liksom haha. Men nu är de långledigt på graviditetsfronten, om en si sådär 6-7 år kanske de kan flytta in någon i magen igen. Haha.



Hoppas allt är bra med dig och er! :)

2010-10-16 @ 10:17:37
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0