underbar lördag morgon!

Och även en underbar fredags kväll/natt...
Igår var det en rätt så lam eftermiddag på fritidsgården,
ungdomarna kom inte först efter 20 tiden,
men sen vart det fullt drag och Polarna kom
även och hälsade på!
Så det var riktigt trevligt.
Slutade som sagt 22:30 och var hemma strax innan 24 tiden.
När jag kliver innanför dörren så känner jag en ren och god doft
i hela lägenheten, då har Patrik storstädat!
Välbehövligt och skönt att det är gjort.
Gick sedan vidare in mot köket där jag möts av tända ljus
och en röd bukett med rosor... Och i mörkret skymtade jag en liten ask/present!
"Bättre sent än aldrig" sa Patrik och kysste mig =)
Är han inte för go eller???!!!
Och i denna ask låg de här fina örhängena!

Artnr: 0724765

Örhängen, Guld, Diamant

1498:-



Jag är så oerhört tacksam och lycklig att jag har Patrik i mitt liv.
Han är den mest omtänksamma och snällaste och underbaraste kille
jag någonsin träffat!
Han är mitt allt ♥ och självklart Novalie också ♥



Våran lilla prinsessa har sovit hemma hos sin farmor över natten
och kommer hem i eftermiddag, men då har jag redan hunnit åka till jobbet!
Så jag träffar henne igen imorgon när vi vaknar!
Idag ska vi iaf åka och handla lite presenter till sötnosen.
Får se om vi får med oss familjen Wilhelmsson =)
För i sånt fall äter vi frukost ute !!!


Hoppas ni alla andra får en underbar LÖRDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0