wiiiiiieeee

Fan va glad man kan bli efter att ha kollat mejlen =)
Hade fått ett mejl från min lärare,
där hon skrev om vad jag hade fått för betyg på mitt prov
som vi hade innan vi gick ut på praktiken.
Och mitt betyg på det var VG+/MVG...
snacka om att jag var glad.
Sen pratade jag med min handledare på
förskolan som jag har praktik på
och då skulle vi prata om hur det hade gått för mig
att genomföra en lek med alla barnen
Då sa han att han hade inte kunnat gjort det bättre själv,
att jag är väldigt tydlig med barnen
och att dom gillar mig och det jag gör med dom...
Att jag passar att arbeta med barn!
Detta gjorde verkligen min fredag,
är så glad att få höra och se allt detta =D

LYCKLIG OCH STOLT ÖVER MIG SJÄLV!

Idag blir det som sagt mor och dotter mys,
för våran kära pappa i huset ska iväg och basta
hos Fredrik och dricka öl.
Så det blir bara jag och Novalie hemma ♥
MYYYYS på hög nivå






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0