fredagsmys!

Älsklingen min fick en parym utav mig,
hans var slut och behövde en ny.
Så då köpte jag den =)


Har ätit middag tillsammans med mina kära grannar
Celina, Stefan och Julia idag.
Det vart Pizza... mumma säger jag bara!!!
Dom gick precis hem, och nu kommer alla kvällsrutiner.
Men idag lägger Patrik Novalie
så då ska jag passa på att hoppa in i en dusch
och shave:a mig lite och sen tänkte jag måla mina naglar.
Brukar inte göra sånt, men idag känner jag för det ;)

Tänkte bjussa på dagens bilder
från när jag och Novalie var ute och lekte idag!























Novalie har redan hunnit somna under detta inlägg
Hon ligger i puffen just nu.
Så nu slapp Patrik lägga henne... hehe våran lilla sessa!

Kommentarer
Postat av: Violet

Åhh så gullig, hur gammal är hon? :)

2010-09-18 @ 00:00:15
URL: http://violeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0