Grovstädning!

Som rubriken säger så funtar jag på att göra det här hemma idag.
har ingenting inplanerat idag och det är skönt!

En sak är konstigt,
jag har fått sovmorgon i ca 3 dagar
och jag har inte kunnat sova längre än till 08:30.
Samma tid i 3 dagar har jag vaknat!!!
Aja sova kan man göra i graven ;)


Igår var som sagt Lillis här med sin underbara dotter Amanda
Lillis hund Electra skulle para sig med min svärmors hund Ceazar
Dom fick inte till det igår så Lillis fick ta med sig Ceazar hem som förra gången,
men det betyder ju bara att jag får träffa Lillis och Co en gång till ;)

Novalie och Amanda kom jätte bra överens och lekte en massa.
Dom sprang runt och runt och runt här i lägenheten och skrek samtidigt..
Hmmm sånt älskar man ju ;) hehe!


Se så söta dom var tillsammans =)=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0