helvetes natt!

Somnade inte ordentligt först runt 04:30 inatt/imorse!!!
Hade en sån sjuk smärta i nacke som spred sig till bakhuvudet...
Ringde till sjukvårdsupplysningen och vi kom fram till att jag tränade för hårt igår
eftersom jag inte tränat på länge så kunde jag inte ta samma vikter som tidigare
då jag var mer tränad.
Så jag satt och värmde upp en handduk i micron typ halva natten
och kollade på tv....
Tillslut somnade jag men vaknade vid halv 7 då Patrik och Novalie skulle gå.
Somnade sedan om och vaknade vid 09:30 ungefär.
Smärtan är fortfarande kvar men älsklingen skulle köpa Alvedon med sig sen när
han kommer hem.
Så hoppas det blir en bättre natt inatt!

Har hållt på lite med en ny design igen,
tycker det är både kul och avkopplande att göra det,
så vi får se om det kommer upp en ny snart eller inte ;)

GRATTIS TILL SVEA OCH SOFIA SOM BLIR 1 ÅR IDAG
HURRA HURRA HURRA



Kommentarer
Postat av: Caroline.

Sån där värk fick Poppe förra hösten när han tränade de slutade med att han fick sluta träna och gå till sjukgymnasten istället. Såfort han bar något tungt eller så, så blixtrade de till i huvudet de var en nerv eller nåt som hade kommit i kläm de tog bra många veckor innan har blev återställd.

2010-09-16 @ 14:43:51
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/
Postat av: Caroline.

Föresten köp sån där Voltaren eller vad det heter "Värktablett på tub" de lindrar bättre på sånt där :)

2010-09-16 @ 14:45:05
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/
Postat av: Celina

Helt klart en av de finaste designer du haft :) Jag har en vetekudde om du vill låna? Kram

2010-09-16 @ 15:03:59
Postat av: Jonna

Thank you my dear ;)

2010-09-16 @ 21:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0