ruttnar!!!

Håller på och klättrar på väggarna här hemma.
Nu har jag vart hemma fööööör länge.
Skolan börjar på måndag - och gissa om jag längtar!
Ser verkligen fram emot det, då är man sysselsatt.
Och så får man läsa sånt som intresserar en...
Börjar även jobba extra from 1 oktober.
Så det blir från att inte ha NÅGOT att göra
till att ha alldeles för MYCKET
Men hellre mycket än ingenting!!!

Var precis inne på min sida på KUI
och redigerade den lite.
Så nu har jag laddat upp en bild på mig själv
och skrivit in lite info som mina blivande
klasskamrater kanske behöver ;)

Jag har ju också vart så duktig och köpt alla skolböcker
förutom 2, så dom ska jag fixa så småningom!

VILL BÖRJA SKOLAN NU!!!!!!!!!!!


Bokade en tågbiljett idag till mig och Novalie,
vi ska åka hem till min mamma och CO på fredag
och sen åker vi alla tillbaka till STHLM på lördagen
för då är det familje/släkt middag hos min morbror Patrik.
Skönt och komma hemifrån för en dag/natt
och bara tänka på nått helt annat
eller ingenting alls ;)

Sitter nu och dricker en kopp kaffe
och väntar på att jag ska få gå och hämta min lilla älskling!
Hon går till 14 idag på dagis.
Hoppas det hinner sluta regna innan,
vill inte bli frusen....



Nehe får höras senare
har inge vettigt att skriva längre :P



Finaste älsklingen ♥
Gammal bild!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0