tidig period

God morgon gott folk =)
Här hemma är vi uppe med tuppen!
Patrik gick precis till jobbet och jag och
Novalie kollar på barnprogram.
05:20 var tiden mitt lilla hjärta ville upp idag.
Det var bara att gå upp och se glad ut =)


Idag ska vi leka med älskade Jonna och Adrian.
Vi tänkte ha en liten utedag med lite piknik i någon lekpark.
Det låter ju härligt...
Får hoppas att man är hyffsad pigg ;)
Fast det är ju iofs helg imorgon,
så då kan jag och Novalie vila senare idag!


Nej nu ska jag ta mig första koppen kaffe för idag
och en liten prilla!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Mys med piknik! :) Vi ska ut på långprommis vi.

2010-09-10 @ 09:19:55
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0