Uppe med tuppen

Och njuter av en varm kopp kaffe.

Igår var jag som sagt uppe på Henkan en stund
var hemma runt halv tolv,
så det vart inte så sent!

Ölsklingen och jag la oss för att kolla på film då
och somnade inte först 01:45
vilket man ångrar lite nu.
Men men efter denna härliga kopp kaffe så är man pigg och allert igen =)


Min mamma och co börjar åka från Malmköping snart.
Så dom borde vara framme runt 09:00 tiden.
Och 09:30 så blir det dans för Novalie...
Ska bli så kul!

Mamma tar även med sig sin kamera och dator sladden,
så jag akn få lite bilder sen,
eftersom jag inte har någon kamera =(
Måste fan fixa en snart...
Det är inge roligt och vara ICKE med kamera!


Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Va skoj att du tyckte om det:) och att jag inte var alltför irriterande haha. Kanske blir mer videobloggar med tiden:D Hoppas du får en fin Söndag!

2010-09-05 @ 11:56:37
URL: http://elisabetwallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0