a good feeling

Härliga känslor jag får i kroppen!

Måste vara för att jag börjar bli frisk och
så lyssnar jag ju på världens bästa låt
och drömmer mig bort!!!
MOHOMBI - Coconut tree ÄGER!


Snart kommer älsklingen hem...
Då blir det bara jag och han hemma idag
eftersom Novalie är hemma hos sin farmor
och ska sova över där..
Älsklingen och jag ska käka Tacos till middag
och försöka få ihop en toalett ställning som
jag beställt från Jotex...
Allt det har tydligen kommit idag
så det ska vi ner och hämta så fort han kommer hem!
Ska kika in i den där "dyra" affäre också inne i
Orminge centrum... dom har en massa goa doftljus m.m.
där som jag vill ha till min nya ställning i badrummet ;)!


Oj så det blåååååååser ute
jag ser träden svajja riktigt ordentligt!
Hoppas bara man inte blåser iväg ;)

Fast jag har nog lagt på mig lite mer kärlek nu när jag vart sjuk,
så det är nog ingen fara!
Men det ska det bli ändring på så fort jag blir helt frisk...

Gud så jag längtar till gymmet med den bästa Verra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0