grillat korv nere vid sjön

Igår va det verkligen kanonfint väder.
Eller det blåste en del när vi kom ner till sjön
men solen sken iaf ;)

Vi var iaf nere vid Trollan (en sjö i Orminge)
tillsammans med Novalies farfar, Faster Emely och Petter.
Vi grillade korv och bara mös.
Plockade lite kottar
och kastade sten i vattnet så det plumsade lite!
Verkligen jätte mysigt!





















Snart ska jag börja bege mig mot praktiken.
Känns lite konstigt men kul eftersom jag inte var där
på hela förra veckan!
Och nu ska jag akta mig för alla baciller,
för jag ska fan inte bli sjuk igen!
Uschhaaaaa.....

Får se om jag kommer få lägga till ytterliggare
1-2 dagar på praaktiken eftersom jag var borta 6 dagar
och man brukar säga att man får vara borta runt 3-4 dagar!
Aja det återstår och se vad min handledare säger..


Hoppas ni får en bra måndag
för det ska jag ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0