kaffepaus

Nu blir det en efterlängat kaffepaus ifrån all städningn här hemma.
Jag har fan städat nu i ca 4 timmar...

♦Rengjort ugnen
♦frostat av frysen
♦dammat
♦dammsugit
♦skura golven
♦strykit gardiner
♦bytt gardiner
♦plockat iordning i Novalies rum (BOMBnedslag!)
♦plockat i hela lägenheten

Nu är det "bara" köket kvar, alltså diska och lägga in alla lådor i frysen igen m.m.
Sen är jag HELT KLAR med städningen!
Guschelooooov va SKÖÖÖÖNT!


Vad hände med vädret hörrni???
Solen sken och allt sprudlade i kroppen på mig
och nu regnar det och är grått ute...
Fast jag e fortfarande glad hehe ;)

Hoppas iaf att det blir fint väder imorgon,
det skulle ju inte sitta helt fel ;)


Nu är kaffet klart ;)
Tjing på er :P!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0