Mycket tankar!


Har haft en hel del tankar om bloggandet och Facebook.
Ska jag ha kvar det eller inte,
är jag för gammal?
Tar det för mycket av min tid?
osv...

Men än har jag inte bestämt mig
så nu tänkte jag skriva lite iaf ;)

I måndag var vi på middag hemma hos Jonna, Peter, Adrian coh Albin.
Jag hade gjort Lasagne som jag tog med hem till dom.
Adrian och Novalie leker för fullt tillsammans,
och OFTAST inna någon gör illa sig eller gör illa den andra
så går det jätte bra och dom har kul!
Dom åkte på små mopeder ner för en backe
i full fart och sen hittade dom även vattenpistoler
som dom sköt på mig och Jonna och hundarna haha!
Jävla Jonna som tog den största vattenpistolen och sköt på MIG!!! haha















Ja fullt ös va det på barnen och det är så kul och bara sitta och titta på!
Hur dom pratar/skriker med varnadra m.m!


Igår va det skola igen efter en härlig ledig påsk!
Snart är skolan helt slut och gladare än mig kan nog ingen vara hehe.
Ska njuta av sommaren med mina nära och kära
och jobba på världens bästa jobb (sarvträsk)!
Det kan ju inte bli bättre ;)
Sen har jag ju satt ett par MÅL på mig
som jag hoppas att jag uppnår under sommaren=)



Här kommer lite bilder på mina kära klasskamrater.
Vi hade hoppat ut genom fönstret och satt på taket i Ektorp Centrum
och käkade våran lunch ;)





Nej nu ska vi börja klä på oss här hemma,
sen ska jag lämna Novalie på förskolan och sen hem igen
för att plugga inför fredagens prov med Celina!


Och i eftermiddag kommer Therese, Fredrik och lilla Elin på middag!
Vi bjuder dom på Fajitas ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Förstår att du blev glad över att se hur duktig hon är verkligen är, och hur mycket hon lärt sig. :)



Ja, men ändå känns det om igår jag fick veta att jag var gravid ..

2011-04-27 @ 16:17:31
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Jenni, vikt och bröllopsblogg

Men Emma FACEBOOK är man ju aldrig för gammal för :P Dock kan det ta upp mycket tid, det har du rätt i.. :)

2011-04-28 @ 08:55:41
URL: http://jennisfamilj.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0