oj vilken känsla...

att ÄNTLIGEN få komma hem och veta att det är helg...
Oj så mysigt vi ska ha det!
Men däremot har jag hosta och snorar som en liten unge,
men köpte Kan Jang nyss och har tagit första "dosen"!
Så jag håller tummarna att det inte blir värre...


Slutade iaf 13:30 idag och gick o hämatde Novalie med detsamma,
sen vart det vidare till centrum och handlade en MASSA fredagsmys,
Bland annat JORDGUBBAR och Marabou mjölkchoklad,
så ikväll ska ha lite "fondue" här hemma med det =)


Nu ska jag läsa lite bloggar och pusta ut
innan det är dags för middag!
Som kommer bestå av stuvade makaroner m köttbullar
MUMMAAAAAAAA ♥

Kommentarer
Postat av: JENNYN

På riktigt emma.. Alltså jag tror inte att ngt medel gör att sjukdomar håller sig borta.. MEN den här propolis jag köpt av jossan.. jag lovar!! den hjälper. jag blev frisk på två dagar.. o även om man blir frisk brukar man vara hängig ett tag. .Men inte då.. så testa det nästa gång. .tro mig det är grymt..

Jag klunka även i mig sånt när melvin fick magsjuka.. o ja ghöll mig friskt!!

2011-04-03 @ 07:50:48
URL: http://www.nynnyn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0