oorganiserade emma

Folk som känner mig vet att jag vill ha ordning och reda runt omkring mig
Jag vill ha det mesta planerat och ha koll på allt som sker...


Men efter denna "sjukvecka" så ligger jag låååångt efter.
Hemmet är smutsigt och ser ut som "hej kom o hjälp mig"
jag har ingen koll på alla uppgifter i skolan
alltså vad jag ska göra m.m.!

Så detta är verkligen något som jag måste ta tag i...
Annars mår jag "psykiskt" dåligt.
HA HA sorligt men SANT!

Så nu idag eftersom jag är frisk
men avvaktar med praktiken till
nästa vecka så jag inte blir sjuk igen
så borde jag ta och sätta igång med allt detta!

Funtar på städningen först och främst.

Så får det bli...

Hög musik och städning står alltså
först på listan!!!


Bjuder på lite härliga bilder
Minnen man aldrig kommer glömma ;)


Thailand 2006














Egypten med Denise 2005 ♥











Drömmer mig bort.....

Kommentarer
Postat av: carro

haha vilka jävla pattar du hade på bilderna från egypten.. holy moly!!!! ;)

2011-04-08 @ 18:27:05
URL: http://detarbaraen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0