Påskbasar...

Hej allihopa...
Har ni saknat mig ;)


Idag var första skoldagen på 4 veckor.
Skönt att vara tillbaka igen och även SKÖNT att kunna
tacka JA till arbetspass på Sarvträsk...
Har redan 3 pass denna vecka och en har jag redan avverkat.
Sen jobbar jag även onsdag 13-20 och torsdag 14:30-21
Sen på fredag bär det av mot Malmköping och fira påsk med min kära familj ♥


Som sagt så har jag vart i skolan idag
och det var skoj och träffa alla klasskamrater igen!
Gick lite tidigare från skolan idag eftersom jag ville hinna
kolla på Novalies förskolas PÅSKBASAR.
Det var en massa fint och lite shopping blev av också.

Detta köpte vi...

Salt & Pepparkar



Äggkopp fast med ett ljus i



Minikycklingar (som Novalie VÄGRAR ge ifrån sig hehe)


Och pengarna går t.ex till nya sparkcyklar m.m.
på Novalies förskola!
Vilket är jätte bra och en bra ide att ha en påskbasar =)




Nu till lite tråkiga nyheter =(...

Idag kommer Novalies farmor Pia hit på middag
och med sig har hon Novalies båda fastrar och Petter.
Vi ska äta middag tillsammans och säge "hej då" för ett tag
till Pia!
För hon ska åka och jobba i Norge i 4 månader...
Det kommer gå jätte fort (det vet jag)
Och så är det kul att hon vågar testa på sånt.
Så man är ju glad för hennes skull,
samtidigt som man kommer sakna henne något otroligt mycket ♥
Men det finns ju SKYPE så vi överlever nog ;)...

Men från de dåliga nyheterna kan jag berätta en KUL NYHET också.
Novalie ska få en kusin i Juli...
Och vi ALLA längtar något otroligt mycket efter kusinen ♥
KUSINEN, KOM TILL OSS SNART - VI ÄR NYFIKNA PÅ DIG ;)




Nej nu ska jag njuta av en kopp kaffe !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0