Solig morgon

Vaknade för en liten stund sedan
Och både jag och Novalie är utvilade och glada =D

Idag får vi besök av Madde (min förra arbetskamrat)
Det blir fika och mycket snack kan jag tänka mig ;)

Sen på eftermiddagen kommer Jonna, Peter, Adrian och Albin
över på middag... ♥

Ja sen vet jag inte riktigt vad som händer
för detta är vad hela dagen kommer bestå av =)
Skulle egentligen behöva plugga eftersom jag har prov
på fredag och har inte ens kollat på papprena som vi fått av läraren...
FAN jag får inte ge upp nu det är näst sista provet!
Sen har jag bara ENDAST 1 kurs kvar och sen är jag klar...
Men jag vill göra allt annat än och sitta och plugga det där... aja
bit ihop och va glad ;)
Detta ska nog gå bra!


Nej om man skulle göra en sockerkaka så man har nått o bjuda på
när kära Madde kommer ;)

C YAAAAA

Kommentarer
Postat av: Caroline

Är det förskolelärare eller barnskötare du utbildar dig till? En kompis till mig pluggar till förskolelärare på universitet och hon sa att 2012 kommer det en ny regel som säger att man måste ha någon sorts lärarleg för att arbeta inom förskolan. Alltså att barnskötare och dom utan förskolelärar utbildning kommer försvinna allt mer. Har du hört något om det?

2011-04-25 @ 09:46:42
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/
Postat av: Caroline

Okej :)Men skumt endå att utbildningen till barnskötare fortfarande finns kvar om man iaf inte kan jobba med det sen. Det är ju lite lurendrejeri. Är det många som pluggar med dig, samma utb? Vad ska dom göra sen då?

2011-04-25 @ 18:00:13
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/
Postat av: Caroline

Okej :) Ja det lär ju ta några år innan dom kan sätta in bara förskolelärare.

2011-04-25 @ 20:48:59
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0