Stress Stress Stress

Det var det enda jag kände under provet idag som jag hade.
Så redan efter ca 45 minuter så var jag helt klar och vissa
av mina klasskamrater hade bara gjort ca hälften,
då kan ni tänka er hur snabbt det gick för mig!


Men jag ville bara därifrån snabbt,
hem och hämta Novalie och mysa med henne
och ÄNTLIGEN få helg innan en ny kursa börjar!


Så efter provet åkte jag och hämtade Novalie
och det var strax efter 10 ;)
Sen gick vi ner till affären och handlade fredagsmys
och nu har vi precis vaknat efter att ha ätit lunch och vilat!


Vad som händer nu vet jag ej...
men det är ju grymt fint väder
så man aknske skulle ta vara på det...



SOL SOL UNDERBARA SOL!



Hörs kanske senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0