Trött men glad

Hemma nu efter ett kvällspass på jobbet.
HJobbade med en tjej jag inte jobbat med förut
och det gick huuuuuuuuuur bra som helst!
Alla är verkligen helt underbara på mitt jobb...
Har aldrig vart med om liknande men jag gillar dom starkt ;)!!!
Så nu längtar jag till morgondagens kvällspass !!!


Imorgon har jag även ordnat att Novalie ska få vara ledig.
För hennes underbara GUDMOR ska vara barnvakt åt henne ett par timmar
medans jag jobbar och innan Patrik slutar!

Jag börjar ju 14:30
och Patrik är hemma 16:30
Så 2 timmar ska Novalie få spendera med
sin älskade gudmor och Emilia ♥
Ska bli kul och se hur det går...
Men jag VET att det kommer gå kanoners!







Nu ska jag slänga mig i soffan och bara lata mig...
Eller NEJ för blir det en cigg på balkongen
och njuta av mina fina blommor och min rena balkong
SEN ska jag slänga mig i soffa ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Va har du börjat om att röka? ;P det har jag missat. Gick det inge bra att sluta? Kram hoppas ni får en fin påsk.

2011-04-20 @ 21:52:15
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/
Postat av: Celina

Tack själv :) Vi blir eventuellt hemma i helgen. Stefans pappa är sjuk och då vill inte vi åka dit, men bestämmer imorgon. Puss

2011-04-20 @ 22:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0