Underbara gårdagen

Har ni märkt hur allt bara är underbart hela tiden hehe
Men jag tycker verkligen det ;)

Igår vart det lek med Celina och Julia på morgonen
och lite shopping han vi med också...
Barnen fick även leka en stund på biblioteket innan
alla affärer öppnade!





Sen när affärerna öppnade så var det morsornas tur och ha kul hehe ;)
Jag köpte en massa skoj ;)

Till mig:
Vita Jeans
Blommig sommar klänning/linne
Örhängen
Modifast Vanilj
Tvål

Till Novalie:
Vår jacka

Patrik fick ingenting
men Orminge centrum
har inga affärer
för killar så det är därför ;)
men i helgen ska vi till Tuna Park
med min mamma så då ska vi shoppa till
Patrik också ;) ♥

Här e det jag shoppade!



Mycket fina grejer! :)


Igår när jag började jobba så lämnade Novalie
hemma hos Veronika...
Det hade gått jätte bra, dom hade lekt i parken
och sen gått till centrum och Veronika hade köpt
en varsin likadan solhatt till båda tjejerna
och sen fick Novalie ett påskägg utav dom ♥
Tack snälla igen för att  ni passade henne!
Det kändes bra! =)



Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen börja göra oss iordning
för jag och Novalie ska först åka hem till Savis och hälsa på
sen hem igen för och packa och sedan åka till Malmköping =)


Glad påsk på er alla
Hoppas ni får en trevlig helg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0