Artister från kommande Jiddra Inte skivan ;)

Tänkte att ni skulle få tjuvlyssna lite på några av
artisterna som kommer att vara med på JIDDRA INTE
cd skivan som kommer ut i början av september....
Själv har jag redan skivan och dunkar den FÖRFULLT
varje gång vi är ute och svänger med bilen ;)!!!











Jag har ju redan mina 2 favoriter av just dessa klipp jag lagt upp...
Men vilka tycker ni va bra???

Och jag LOVAR ER det finns ännu mer GRYMMA låtar på cd skivan,
så gå in på CDON.com och förhandsboka den ;)
(det ska gå och göra snart)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker ju självklart Ida och låten som hon sjöng!! ;) Vad kul att äntligen få se hur det var på Kungsan, då jag tyvärr inte kunde komma dit. kram

2011-08-21 @ 20:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0