Dagens Shopping!

Oooooooj som jag har kämpat med att hitta en klänning
för att bära på en av min närmaste väns systers BRÖLLOP!

Och idag hittade jag den =)
ÄNTLIIIIIIIIGEN!

Jag VET att man inte "får" bära VITT eller SVART på ett bröllop
men på detta bröllop så får man det...

Dom kommer inte ha ett kyrkligt bröllop
utan dom har hyrt Grand Hotell i Saltsjöbaden och där
ska deras vigsel äga rum.
Det kommer vara ett SVENSKT/PERSISKT bröllop!
Fatta va häftigt, jag e såååå taggad :)

Här kommer klänningen jag tänkte ha på mig!



Och jag "bryter" det vita genom att använda ett brunt skärp ;)



Det sista uppdraget jag har nu är att hitta nån slags kofta/sjal
att ha över axlarna och sedan skor och smycken,
men det borde gå smidigt (hoppas jag)

Vad tycker ni om klänningen???


Sedan ska håret fixas också så jag köpte denna


Fixade mitt hår en gång förut med en sådan
när jag var på fest och håret vart ritkigt snyggt
så nu har jag en egen sådan ;)



Novalie fick även ett par jeans



Det kanske inte vart så mycket shopping
men det tog 3 timmar att hitta allt ;)

Kommentarer
Postat av: HANNA

jättekul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D lycka till :)

haft en bra vecka annars?

kram, http://hannalovisasol.blogg.se

2011-08-21 @ 18:55:00
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Evelin o Malin

Hejsan :) kika gärna in på vår blogg och delta i veckans blogg :D

2011-08-21 @ 20:53:38
URL: http://evemalle.blogg.se/
Postat av: johanna

superduper söt klänning!:D:D

2011-08-22 @ 02:30:43
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/
Postat av: Jonna

Den va skit fin hjärtat <3 Kommer bli dunder snygg!!

2011-08-22 @ 09:17:53
Postat av: Anonym

Va kul att du ska på bröllop på Grand i Saltis!! Min make jobbar ju där och kommer att jobba på det bröllopet :)

2011-08-23 @ 21:38:37
Postat av: Josefina Jansson

haha, hade ju missat att skriva mitt namn..

kram Josefina

2011-08-23 @ 21:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0