Imse Vimse Spindel...

Igår var det dimma/dagg ute och då fastnade
jag för dessa på vägen till och hem från förskolan!










Igår kväll vart det en liten shopping runda i forum med Celina
och sen bar det ut till Värmdö för att hämta mormor
så nu har hon sin bil igen och vi har ingen alls =(
Fast om jag ska erkänna så känns det rätt så skönt,
för jag kände mig lite som att jag var "tvungen" att hitta på saker när jag hade bilen,
men nu när vi inte har den så kan man koppla av hehe!

Så idag blir det en lugn dag och så ska jag försöka rensa
bland alla härliga kläder vi äger här hemma,
men det blir ju senare eftersom jag jobbar idag ;)


Ne nu ska jag dricka mitt kaffe
och ringa min mammutttttt....

TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0