Jaaaaa jag vet... att jag e jobbig hahaha!

Men nu e det så här...
På min gamla blogg så går det bara
att lägga upp 1 bild per inlägg vilket jag ogillar starkt,
eftersom jag GILLAR att lägga upp bilder som man tar!
Så nu har jag bestämt mig för att byta tillbaka till denna gamla hederliga blogg igen ;)



Hörrni jag måste fan få skryta lite ;)
Mitt liv känns så jävla underbart just nu och det känns som att det INTE kan bli bättre...

Jag har ett jobb, KÖRKORT och världens underbaraste familj och vänner ♥

Ni som hängt med min andra blogg vet ju att jag klarade teorin i måndags och fick körkortet då...
Jag klarade uppkörningen på första gången och teorin på andra, vilket jag tycker är jävligt bra ;)
Jag e fan STOLT över mig själv!!!


Nog om DET nu ;)

Idag har jag jobbat medans Patrik och Novalie vart lediga eftersom Novalies förskola vart stängd idag.
Sen på eftermiddagen så kom mormor hit och så skjutsade vi henne till forum, sen åkte vi till Donken och käkade middag sen vidare ner till nacka Strand för och kolla på båtar, sen upp till Jarlaberg en snabbis för och sen hämta mormor igen och lämna henne på Kvarnholmen och sen åkte vi hem, så idag har jag fått köra mycket bil ;)... Sen fick vi som sagt även låna hem den också och ska ha den tills på söndag till och börja med ;)
 Wiiiieeee KUL!

Ne nu babblar jag för mycket så nu får ni bilder istället ;)


Ni får först lite bilder ifrån den spontana lilla "hemmafesten" jag och Patrik hade i helgen =)













Och nu till lite bilder fårn idag från våran lilla "roadtrip" ;)











Snart börjar Livet på BB så ska jag inta soffläge ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0