Kommande månader...

God morgon gott folk!

Idag är jag och Novalie lediga och ska väl bara göra det som faller oss in,
just nu väntar vi på att målaren ska komma och kolla på Novalies rum
och se om man måste tapetsera om eller inte!

Igår kvälll drog jag till IKEA igen fast denna gång med Veronika, Denise och Jonna!
Köpte nya gardiner till vardagsrummet och sen lite smått och gott.
La upp gardinerna igr kväll och hängde även upp dom
och det vart kanon mysigt!
Nu fattas bara en mörklila ryamatta här i vardagsrummet så är det helt komplett!

Igår kväll när jag satt vid köksbordet en stund så satt jag och tänkte och kollade lite i almanackan och såg att vi kommer att ha fullt upp typ varje helg ända fram till November...
Oktober månad e helt fullspeckad... Massa kalas och grejer!
Ska ju även gå på Ladies Night med en massa tjejer, så det blir skoj!
Och sen är det ju självklart jobb däremellan också!

Sen satt jag och kollade hur många det skulle bli med bara familjen/släkten till Novalies kalas,
och det skulle bli 28 personer sammanlagt, så detta år tror jag bara att vi bjuder familj och släkt,
och from nästa år kan det blir barnkalas igen, pallar fan inte ha 2 kalas samma helg!
Men men inget e bestämmt ännu, så vi får se hur jag gör!


Ne nu ska jag börja klä på mig så man ser ut
som en människa när målaren kommer...

Hörs sen ;)

Kommentarer
Postat av: Carro - Mammaliv & Foto

Vi ska bara ha ett kalas nu i September när Loke fyller år. Fast vi kör på dropp in hela den dagen dom får komma när dom vill så kommer förhoppningsvis inte alla på samma gång :)

2011-08-31 @ 09:59:36
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0