Persiskt Bröllop!

Wow säger jag bara,
iranierna är verkligen inga "torrisar" jämfört som svenskar!
Mycket mer fart på bröllopet och stohej ;)

Igår va jag faktiskt nykter, för jag tog bilen till bröllopet.
Dom hade ju som sagt hyrt Grand Hotel i Saltsjöbaden..
Wow vilken svit dom hade också,
den skulle inte jag tacka nej till ;)

Men det var iaf ett jätte fint bröllop och riktigt kul,
drack alkoholfri champagne och dansade lite ;)
Var hemma vid 00:30 tiden =)
Så kul va det !

Nu ska ni få ta del av någa bilder...




















Det va några bilder ifrån bröllopet...
Jätte fint och vilket LYCKLIGT par dom där 2 är ;)

Grattis igen till Sitra och Sebastian ♥

Sedan fick alla gäster dessa gåvor av brudparet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0