Sover fortfarande ;)

Grus i ögonen känns det som att jag har,
skulle nog behövt sova några timmar till !

Men men dags för jobbet om en stund,
man är ju inte lat här inte ;)


Imorgon och på torsdag är jag ledig!!!
Egentligen skulle jag åkt till Fjärilshuset imorgon med Novalie, Anette och Isak
men hon hade något som dök upp och även jag fick något som dök upp igår eftermiddag!

Var på jobbet och missade ett samtal,
ringde sedan upp det och då var det Wallenstams målare som hade ringt,
så imorgon kommer målaren hit och ska titta och
börja i Novalies rum efter att det regnade in i hennes rum i
AUGUSTI FÖRRA ÅRET,
snabba killar det här vettni!!!

Får se om vi också då passar på och tapetserar om hennes rum!
men det återstår och se till imorgon!

Sen är jag ju även ledig på torsdag,
men har inga riktiga planer ännu!


Nej nu ska jag dricka mitt kaffe och läsa lite bloggar ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0