Tjejkväll....

God morgööööööööön ;)
Hoppas ni alla sovit gott?
det har jag för jag somnade med Novalie igår kväll (runt 20:00 tiden)
och vaknade nu vid 6 tiden,
känner mig rätt så utvilad faktiskt ;)

Novalie sover fortfarande men det förstår jag efter dagen som va igår haha!
Hon va så himla trött och gnällig efter förskolan och det är ju rätt frustrerande ibland!
Aja hon vart lugn när vi kom hem till Therese.

Igår så åt jag och Novalie middag hemma hos Therese, med Therese, Elin och Ronja!
Det var riktigt trevlig och ett gott skratt fick man också...
Dom där två systrarna kan om dom vill haha!
Herreguuuuuuud, Ica reklam och sång ja ja HA HA HA HA !!!


Idag är det jobb och förskola som gäller igen.
Inga konstigheter med det liksom ;)


Igår va jag på språng efter ett sportband runt armen till IPHONEN.
Hittade ett men tyckte det var för dyrt,
men jag tror jag har ångrat mig
och köper nog det när lönen kommer på fredag!
Jag vill verkligen sätta igång och träna igen!
Jag har ju fortfarande gymkort på World Class som gäller ett bra tag till,
men tror jag ska träna upp kondisen först genom promenader och jogging innan
jag sätter min fot på gymmet igen!

Aja ska bara hitta rätta motivationen nu så jag kan sätta igång,
för jag känner mig rätt så rastlös om dagarna
nu när jag "bara" har jobbet och familjen att tänka på,
innan det var det ju körkortet, övningskörningen, skola m.m.
så man e ju van att ha en massa att göra!

Något ska jag iaf hitta på och det kommer bli någon slags av träning!


Nej nu ska jag ut och ta min morgon cigg
och sen börja göra mig iordning och väcka Novalie
Men först bjuder jag på några BUSfoton på Elin från igår ;)







Lilla Trollungen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0