Torsdag... Snart Fredag ;)

Oj va veckan gått fort...
Imorgon e det redan fredag och sen e det helg...!
Hmmm ja ja det gäller verkligen att ta vara på dagarna
eftersom det går så snabbt ;)

Fan det är helt sjukt hur BRA det känns varje morgon när jag vaknar
och kommer på att jag har körkort, Fattar ni vilken FRIHETSKÄNSLA det är!!!
Nu har jag ju mormors bil också så nu kan jag typ åka vart jag vill, när jag vill och HUR jag vill ;)
Skön känsla som inte går att förklara!!!


Strax ska jag och Novalie börja bege oss mot dagens äventyr...
Förskola och jobb är vad som gäller för dagen
sen blir det ju UNG 08 festivalen i Kungsan ikväll ;)
KOM DIIIIIIIT!!!

Jag och Novalie och liiiite av Patrik
på Åland när vi var ute med båten och fiskade ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0