11,5 timmars arbetspass

Detär vad som väntar mig just nu...
Bör jar om 30 min så det blir ett litet snabbinlägg!

Allt är iaf som det ska,
Nyårsmaten är inhandlad
så nu är det bara att luta sig tillbaka och invänta NYÅRSAFTON ;)

Vi blir en del här hemma hos mig!

Det blir:
Jag
Patrik
Novalie
Paula (min morbrors fru)
Isabella (kusin)
Rebecca (Kusin)
Mamma
Jukka ("Pappa")
Jani (Lillebror)
Mormor


Så fullt hus helt enkelt ;)
Inte enligt planerna
men det blir aldrig som man tänkt sig hehe ♥

Nej nu måsta jag fixa det sista här hemma,
sen blir det joppa sig liiiiiiite ;)

Hoppas ni alla får en trevlig fredag ;)



Dags och göra nått mysigt snart tycker jag...
Eller vad säger du Karro ;)



Kommentarer
Postat av: Carro

Eller hur!!!! Uteservering är kanske av det kallaste laget.. Men vi har HELA sommaren på oss med sånt! I januari va det väl party va??? ;-)

2011-12-30 @ 09:01:59
URL: http://cupofcoffe-x.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0