2 days agoooooo

Dålig på det här med bloggning ibland ;)
Men har man fullt upp så har man!

Igår vart det en HEL DAG med Karro och Mathilda.
Hämtade upp dom kl 9 sen hem till mig för frukost,
sen shopping, vila, lunch, lek!

På eftermiddagen så kom Patrik hem från jobbet
och Kenta kom med Elias och Emilia.
Bjöd dom på en enkel middag (Lapskojs)

Somnade gott den kvällen kan jag lova hehe.
Idag har det vart jobb.

Hämtade Novalie efter jobbet och vid 15 tiden kom Novalies farmor hit och hämtade Novalie.
Hon sover där inatt så slipper hon gå till förksolan imorgon när både jag och Patrik jobbar!

Så just nu är jag både barn och karl fri.
Men Patrik kommer runt 17:30 tiden
då blir det middag och sen ner till affären för att inhandla NYÅRS maten ;)

Nej nu får ni lite bilder:

Elias hehe Checka frillan ;) Jäkla sötunge!


Novalie och Mathilda spelar Ap spelet




Det som shoppades igår ;)








Träffade även Novalies Farmor inne på Lindex i Mölnvik
och då köpte hon denna jacka till Novalie!




Nu ska jag börja med middagen,
och ikväll blir det Eldsjälsgalan och miljonbingo ;)
Håll tummarna nu för faaaaaaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0