Chokladkalenderna SLUT!

Puuhhhh va svettig jag vart.
Efter en lite halvt hektisk dag på jobbet så
begav jag mig ner till centrum för att köpa chokladkalender till Novalie.
Slut på konsum, slut på Willys, slut på pressbyrån... fan fan fan!
Jag som ville att Novalie skulle ha en.
Och inte nog med det så hade jag mina nya skor på mig idag
för jag tänkte gå in dom,
fötterna värkte och jag sprang runt som en svettig gris och letade.

Aja det var iaf slut så jag ringe till Patrik för och be honom köpa från hans jobb
men där var det också SLUT!
Så detta år får vi lov att nöja oss med en leksakskalener...
Känns konstigt tycker jag!
Man ska HA en choklad....

Aja fort hem, byta skor, kissa och vidare för att hämta stumpan!

Nu är vi äntligen hemma!

Novalie ligger i puffen och myser framför Tvn
och jag sitter här med ett glas varmt Vaniljkaffe...

Mmmm...

Kommentarer
Postat av: Therese mamma till Alicia 2 år & gravid

Vi köpte en chokladkalender på Rusta så det borde finnas kvar på Rusta :)

Annars så borde ju ÖB ha sånt också.

2011-12-01 @ 16:29:28
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Veronika

Hehe kan tänka mig dig irra runt i c ;-) tråkigt med kalendern dock:-(

2011-12-01 @ 20:50:26
Postat av: Carro - Mammaliv & Foto

Jag köpte två st idag :) Du får fortsätta spana runt så får ni öppna fler luckor när du väl hittar en :)

2011-12-01 @ 23:06:08
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/
Postat av: Jenni

Finns huuuur mycket som helst kvar på Coop här, så kolla i någon annan affär. Som T skrev, så finns det massa på Rusta också. :)

2011-12-02 @ 11:35:40
URL: http://jennisfamilj.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0