Dag 4

Dag 1: Din facebook profilbild.
Dag 2: En bild på den personen som vet mest om dig och en kort beskrivning.
Dag 3: En av de viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 4: En bild från en fest du aldrig glömmer.
Dag 5: Dagens outfit.
Dag 6: 5 favorit låtar.
Dag 7: 5 fakta om mig själv.
Dag 8: Bild på en tid jag saknar.
Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.
Dag 10: En bild från din förra sommar.
Dag 11: Msn profilbild.
Dag 12: 5 mål i livet.
Dag 13: En puss- eller krambild.
Dag 14: Favorit citat.
Dag 15: En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 16: En bild som alltid får mig le.
Dag 17: Bild på dig och dina syskon.

Den va svår och jag kan inte välja ut just 1 foto av alla minnesvärda fester ...
Det finns så många minnesvärda fester!
Men däremot har jag ALLTID kul när jag går ut med
antingen Veronika eller Savis eller båda på samma gång.
Men jag har oftast kul när jag går ut med andra också ;)

Mina bästa tjejer föralltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0