Imorgon är det julafton ♥

God morgon gott folk!
Här hemma är det fullt ös just nu ;)

Men tänkte skriva först om gårdagen!
Den va lite konstig till en början,
men ibland måste man lätta sitt hjärta.
och jag är en ärlig person så nu känns det skönt!

På kvällen vart det en forum visit för min och Verras del.
Mötte även upp Karro för en fika =)
4 timmars shopping vart det och det kändes kan jag lova.
Men jag kom bara hem med en tröja till Novalie,
ett jordgubbsbadskum och ett halsband till mig.
Så jag var duktig att hålla i kortet ;)

Ska ner till Lindex sen och se om jag hittar nått fint!

Idag vaknade vi strax innan 7.
Nu är Julskinkan i ugnen och Rocky Roaden i kylskåpet.
Så äntligen sitter jag och njuter av en kaffe och lite bloggning ;)

Strax blir det frukost,
känner att magen vill ha det hehe!


Hoppas ni får en underbar fredag ♥












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0