Julklappsöppning och presentöppning

God morgon gott folk.
Här hemma är vi alla vakna och Patrik gick till jobbet för en stund sedan.
Hans klocka ringde 5 och då bad jag honom ligga kvar
så jag kunde hämta hans presenter eftersom han fyller år idag =)...
3 par hammarby kallingar och en Parfym vart hans födelsedagspresent.
Sen fick han ju även öppna ett paket i fredag och det bestod av 6 st Hammarby ölglas!
Han vart riktigt glad över sina paket =)

Igår kom som sagt mamma hit och lämnade Novalie.
Och jag och Patrik fick öppna våra julklappar från mamma och Co.
Och det vi fick va:

Den önskade tassimo maskinen ;)


Och

en kryssning med Birka Paradise.



Så någon gång i januari eller februari så tänkte
jag, Patrik och Novalie åka på en kryssning ;)

Vart jätte glad för våra fina julklappar ♥

Strax så ska jag och Novalie börja röra oss mot förskola och jobb.

Hoppas ni får en bra måndag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0