Ledig dag idag ;)

Woohoooo jag e ledig och bara njuter av morgonen!
Självklart står det ett glas kaffe framför mig också hehe ;)

Idag ska lilltjejen åka hem till sin mormor, morfar och morbror.
Novalie morfar hämtar henne runt 15 tiden idag coh sen kommer hon hem på söndag!
Så jag måste packa en väska till henne om en liten stund.

Har fortfarande ingredienser kvar till lite bakning
som inte jag gjort ännu,
så funtar på om jag och Novalie ska baka om en liten stund ;)


Ikväll blir det storhandling ute på coopen i Gustavsberg.
Skönt och ha det gjort!
Och imorgon blir det middag på en restaurang inne på Söder för att fira Patrik,
med Therese och Fredrik... Mysigt =)
Patrik fyller ju 24 på måndag men vi firar honom imorgon.
Passa på när vi ändå är barnfria ;)
Men paketen får han inte öppna först på måndag!

Ne nu har jag inge mer vettigt att skriva!

HÖREEEEEES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0