Söndag

Har inte bloggat ordentligt sen i fredags.
men nu ska ni få er en uppdatering!

I fredags så gick vi ju ut för att fira min kära karl som fyller 24 imorgon.
Det började med en super god middag på Axela,
sen vidare till gröna jägaren, sen till Eddys och sen tittade vi förbi Sassas inflyttningsfest.
Var hemma vid 2 tiden och somnade gott.
Hade kunnat gå hem tidigare men vad gör man inte för sin karls skull ;)




Våra fina vänner ♥


Shotsbrickan ;) hehe


Igår jobbade jag mellan 14:30-21
och samma arbetstider blir det idag för mig!

Så nu sitter jag och dricker mitt morgon kaffe
och väntar på att min mamma och Novalie ska komma.
Guuuud va jag saknar Novalie och även min mamma ♥
Ska även få öppna lite julklappar idag också från mamma och CO ;)
Ska bli kul och se vad man får ! hehe...
Älskar att öppna presenter, blir som ett barn på nytt ;)



Fick en kommentar angående hur det är att bo i Orminge jämfört med fiskis.
Och ärligt så är det säkert samma skit.
men i Orminge så beblandar man sig inte med "skit folket" vilket jag lyckades göra i fiskis.
Så vi har det riktigt bra här i Orminge och trivs som fisken i vattnet.
Men visst händer det grejer i Orimnge på helgerna o.s.v men det gör det överallt i Sverige.
Så inget ställe är bättre än något annat ;)

Trevlig Söndag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju bråkigt i alla områden vart man än bor nu förtiden, det beror ju på människorna som bor där inte området i sig. Det som är fint med Fisksätra är naturen, nära till skogen och nära till både sjö och hav och ändå så nära till stan.

2011-12-19 @ 08:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0