Uppesittarkväll

Äntligen är kvällen här.
Som jag har längtat!

Mätta och belåtna är vi här hemma
och bingolotto spelas för fullt ;)

Till middag idag vart det Janssons frestelse och prinskorv,
sen gör jag också en egen Lanttilaatikko (kållåda)
Det borde vara klar runt 20:30 tiden!
Hoppas den smakar bra!

Vart även ett centrum besök på förmiddagen.
hittade en klänning + kofta till novalie
och ytterliggare ett halsband till mig!

Veronika och Emilia var även här också.
och Novalie fick juklappar av dom.
Bland annat kritor när man badar ;)


Nu till bilder mina kära läsare

















JUST NU!





Kommentarer
Postat av: Mormor Lia

Va fina gubbar hon ritar, sitter också nu och spelar bingolotto och smuttar på glögg. hoohhooohoo

2011-12-23 @ 20:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0