får man skratta åt sånt???...

Mmmmm älsklingen väckte mig
efter att jag fått vila i ca 3 timmar.
Vilken lyx!
Middagen var då klar och den vart jätte god.
Det vart Ugnsstekt kotlett med ris.
Så nu är man mätt och belåten!

Sitter här vid dumburken nu och försöker
skapa lite plugganda....
Skulle vara så skönt och bli klar med hemprovet
så man kan luta sig tillbaka och bara njuta!!!
Men vi får se hur det går!
Har iaf min kaffe och har smakat lite på min GODA
ApelsinBiskvie (var alldeles för mätt för att äta upp den
så jag la tillbaka den i kylskåpet)
Men den smakar iaf jätte mycket apelsin choklad vilket jag älskar!


Åter till den kära RUBRIKEN då...
När jag och Veronika kom till gymmet
klockan 09:00 imorse så såg vi att det
inte öppnar först 10:00
Så vi åkte till Ica Maxi så länge och vandrade runt...
När vi kommer till tidningarna så brister jag ut i ett
as garv och pekar på denna....


Självklart birster Veronika också ut i skratt
och vi undrar vad fan det är för en tidning!
Den heter iaf ACNE PAPER och har heeeelt
flummiga bilder och text i den...
Det var iaf riktigt kul och jag kunde inte hålla mig!
HA HA HA asså kolla på honom....


Aja ÄNTLIGEN fick jag med mig en sak som jag velat ha länge.
En kaffetermos =)

Den fick man med om man köpte 2 st snabbkaffe packet
Men det ville jag ju inte ha utan bara termosen
Så jag fick ENDAST betala 20 kr för den...
Det var ett bra pris enligt mig ;)


Nehe om man skulle försöka hitta pluggandan i sig nu då
Jag känner mig halvt som halvt REDO ;)





Jooo jusste glömde säga en sak!
Hittade en jätte bra sida om personliga mössor
på min klasskamrats blogg.
Så jag gjorde faktiskt en liten beställning!

Och den beställningen är till
EMILIA och NOVALIE
Dom kommer få en varsin rosa mössa
med deras namn på!
Så dom är iaf bokade och färdig betalade så nu är det bara att vänta!
Tror dom kommer på fredag om jag minns rätt ;)
Så fina tjejerna kommer bli i sina VÅR MÖSSOR!

Så här ser dom ut!

 Är ni också sugna så kan ni gå in
HÄR!!!






Kommentarer
Postat av: Jenni, mamma och gravid v.40

Den där tidningen såg jag för 1½ vecka sedan på Pressbyrån. Jag pekade och skrattade rakt ut att mamma skulle kolla på äcklet, hahahaha :D

2011-02-20 @ 20:44:40
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/
Postat av: ronja

hahhahah ja såg oxå tidningen på icamaxi å skrattade så att ja va dubbelvikt!!!!

2011-02-21 @ 22:06:39
URL: http://finest.se/rompiss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0