fredag fredag fredag

Jaaaaaa
när man skaffat familj så är nog fredagen den bästa dagen på hela veckan.
Novalie sa nu på vägen hem att - mamma jag ÄLSKAAAAR fredagsmys ♥
Lillhjärtat mitt....
Så ja fredagar betyder alltså fredagsmys hemma hos oss.
Och då får Novalie alltid chips stjärnor/hjärtan och festis...

En liten återblick på dagens gång!

Jobbade mellan 7:30 - 14:00
och jag bara älskar det där jobbet!
Alla som jag träffat och arbetat med hittills är heeelt underbara.
Och även dom boende.
Vi har ju även en lite huskatt på Sarvträsk.
Så igår kväll när jag var själv mellan 20:00 - 21:00
så kom den söta katten och häll mig sällskap en stund!


Tycker det är underbart att Sarvträsk kan ha katt där
För dom äldre bara älskar det!
Så den katten går runt i huset mellan alla 4 avdelningar
och kelar med dom äldre =)


Efter jobbet så vart det centrum en snabbis (apoteket)
sen vidare till Novalies förskola och hämta henne.
Och sen ner till centrum igen för att habdla fredagsmys tillsammans!
Och här har vi Novalie på väg ner till centrum...



Nu har jag sysselsatt sötungen så att jag kan
få ta min kopp kaffe och koppla av en liten stund
innan det är dags att börja med middagen
- och den kommer idag bestå av Renskav med ris och lingonsylt!
Hoppas det blir gott...


Så här sysselsatt är Novalie just nu ;)
  
Hon badar sin lilla doka som hon fick av sin farmor igår =)


Ja jusste, imorgon kommer en tjej som
ska kolla på vagnen som jag har till salu,
alltså våran Teutonia Spirit S3

Så den ska rengöras och putsas fin till ikväll
så den glänser fint till imorgon då hon kommer ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Den där vagnen är super fin! Vad kostade den när ni köpte den? :) och vad ska du sälja den för?

2011-02-18 @ 17:09:33
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0