har fastnat!

Nu kommer jag inte längre på mitt hemprov.
Det är dom 2 sista frågorna
och jag har ejlat min lärare så får vi se vad hon säger!
Men jag fattar iaf inte vad hon menar...


Aja så det lägger jag åt sidan för idag!


Imorgon börjar ännu en ny kurs.
Och jag var tvungen att tacka nej till jobb imorgon...
SURT men jag måste prioritera min skola i första hand
eftersom jag valt att plugga detta.
Så skolan går först vare sig jag vill det eller inte!!!


Novalie var så trött så hon deckade i soffan
vid 18:45 tiden
och jag känner mig rätt så seg jag också!
Här hemma kommer jag ju ändå inte kunna kolla på TV
ikväll eftersom den är upptagen av svärfar och min stora ÄLSKLING!
Så då kan jag ändå passa på och lägga
mig lite tidigare och kanske läsa lite eller nått!


Så detta blir det sista inlägget för ikväll.
Så God Natt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0