h♥me sweet h♥me

Äntligen hemma igen!
Vart skola i 2 timmar idag och
sen hämta lillskruttan från förskolan!
Hon hade varit trött, ledsen och gnällig idag.
Kan ju bero på att hon knappt sovit nått inatt.

Men nu är vi hemma och bara tar det lugnt!

Gick förbi Lindex innan skolan idag
och lämnade tillbaka klänningen som jag fick igår!
Den var ju som sagt lite för stor och så såg den lite tantig ut på mig.
Så jag tog en Väska (som jag kollat in ett tag) och fick även
lite pengar tillbaka också ;)

Så nu är jag en väska rikare ...



Visst är den fin ;)


Kommentarer
Postat av: tulle

samma väska ja spanat på ;)

2011-02-24 @ 19:33:13
Postat av: Emma

aahhhh då spanar du på rätt väska... den är riktigt fin och kan användas både i vardag och fest OCH den rymmer en massa skoj! Hade alla mina skolböcker i den idag och den var ändå skön att bära... Köp den... den e GRYM ;)

2011-02-24 @ 20:31:19
URL: http://emmapelosio.blogg.se/
Postat av: tulle

de blir nog att ja köper den för ja får den inte ur skallen :P då e man fast haha nu har ja inte en massa skoj o stoppa i den men vem vet va man hittar för "bra o ha saker" (som man ändå aldrig kommer använda) o stoppa i den ;) blir mitt inköp imorrn senast lördag hehe

2011-02-25 @ 00:33:34
Postat av: Emma

Låter kanoners...

Du kommer inte ångra dig ;););)

2011-02-25 @ 07:15:09
URL: http://emmapelosio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0