hörtig + nöje

Det är vad denna dag bestått av!
Var ju som sagt på gymmet tidigt imorse och körde på!
Sen vart det hem för en snabb dusch
för att sedan gå ner till Orminge skolan och hälsa på
förskoleklassen som jag ska vara hos i 4 veckor =)

Dom var huuuuur söta och roliga som helst
Dom hade massor med frågor och var glada barn!
Så detta ser jag verkligen fram emot.

Efter detta så skulle jag till forum och träffa en massa folk
Men ville så gärna ha med Novalie dit
så jag ringde hennes förskola och kollade om det gick bra att jag
hämtade henne då (alltså 11) och det gick ju såklart bra!
Sprang och hämtade henne och sen åkte vi till forum.
Där vart det shopping och lunch på BK.
Onyttigt - JAG VET - men goooootttttt ;)

Har även hunnit förbi 2 bibliotek och lånat lite böcker ;)
Och det är inför de 2 kommande uppgifterna jag ska göra !
Så nu känner jag mig duktig ;) hehe...

Nu till bilder istället !


Lunchgänget ;)







Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vilket fint kort på barnen :)

Alicia kommer nog somna gott ikväll.. Hon är verkligen slut efter allt bus på Forum :)



Hoppas ni mår bra!

Kram

2011-02-25 @ 17:14:43
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0