inget fredagsmys =(

Faaan hörrni...
Det vart inge fredagsmys för min del igår.

Novalie kom till mig vid 18:30 och sa - mamma jag vill sova, jag är trött!
Jaha ja så jag följde med in i sovrummet och så la vi oss i den stora sängen
Och så somnade JAG!!!
Och vaknade nu först av alla kl 06:05...
Aja jag är pigg idag iaf ;)

Så det får väl lov och bli lite lördagsmys också hehe!

Jag var nog rätt så trött igår tror jag ;)


Novalie vaknade ca 20 minuter efter mig
så nu ligger hon i puffen och dricker välling
och kolla på Musses klubbhus!
Och Patrik sover fortfarande...


Nej nu ska jag dricka mitt kaffe
och läsa lite bloggar =)


Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Lördagsmys är ju inte helt fel det heller! =)

2011-02-19 @ 07:32:39
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0