oväntat besök!

Det är inte alla gånger man får det!
Har haft Karros goa mamma Camilla
över på en liten kaffe...
Skönare att få vara här och fika
än att hänga i centrum RIGHT ;)
Hon jobbade och behövde
sysselsätta sig i 1 timme.
Så självklart var hon välkommen hit =)

Idag orkar jag verkligen INTE laga mat.
Novalie är fortfarande jätte dålig
och dricker bara välling!
Så Patrik får äta det han kommer över idag hehe ;)

Och jag vill mer än gärna träna ikväll
men känner mig rätt så seg (börjar nog bli sjuk)
Och vette fan hur mycket man pallar då!
Men får se hur det blir....
Det lockar mer med ett varmt skumbad och pluggning...

Aja det återstår och se ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Va söt du är ...ja centrumhäng är inte riktigt min stil...och biskvierna är jag ju glad att jag inte missade...dom var galet goa...

2011-02-22 @ 14:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0