Redan 2 veckor har gått....

Och under dom 2 veckorna så har jag varit rökfri.
Det känns riktigt bra ska ni veta,
man känner sig mycket fräschare!
Och jag bara älskar det ♥
Så jag klappar mig själv på axeln och känner mig duktig!


Igår jobbade jag som sagt på fritidsgården i Värmdö.
Det var kul och få träffa alla igen, dom är ju så goa därute!
HA HA på hemvägen på bussen in till slussen så satt
jag och min arbetskollega ganska långt fram
och framför oss sätter det sig en kille som var rätt så packad.
han satt där barnvagnar ska stå...
Och sen hör vi hur det bara flyger ut någonting ur hans käft
- ja ni kan ju GISSA vad det var... Världens jävla pizza la han där!
Så vi reste oss upp fort som satan och nästan halvsprang
längst bak i bussen... USCH så vidrigt haha!


Idag väntar en lugn förmiddag med inget speciellt inplanerat!
Men eftermiddagen/kvällen ska jag in till stan för att fira
min lillebror Johnny som blir 17 år imorgon.
Men jag, han och hans mamma ska fira honom idag
genom att käka på någon restaurang och så får han en present också!
Säger inte ännu vad han ska få ifall han kikar in här.
Man vet ju aldrig ;)

Och idag blir det INGEN träning!
Känns ganska skönt faktiskt eftersom jag har tränat
söndag
måndag
tisdag
onsdag
fredag
lördag
Ja så nu får kroppen vila lite =D


Jag och lillebror Johnny längst fram ♥
och sen är det pappas gamla kompisar där bak!

Kommentarer
Postat av: Sassa

Kul me kaskadspyor... NOT... När ja kom till jobbet igår hade någon roat sig med att spy ner våra jobbbilar??? (moget)Ja men ligger man precis vid dygnetrunt öppna McDonalds så blir de väl så ibland.... tyvärr... tur att han inte satt i sätet bakom er då...

2011-02-06 @ 10:56:10
URL: http://sassagino.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0