sjuk dotter - gymmet - apelsinbiskvier

Så här ser min dag ut idag!
Nästan iaf...

Novalie fick hög feber igår
som mest hade hon 39,8
och nu imorse hade hon 38,4 så hon
är lite halvdålig men glad ändå!
Tur att hon ska vara hemma imorgon
med sin mormor och morbror ♥
För dom kommer ikväll...
Åhhh jag saknar dom så...!

Klockan 9 öppnar gymmet
så då drar jag och Veronika dit och
tränar skiten ur varandra :P
Ska bli så skönt...
Kände hur det kröp i kroppen på mig
igår kväll så nu får jag göra av med energi
ÄÄÄÄNTLIGEN!

Sen ska jag handla ingredienser
och göra ApelsinBiskvier här hemma
Det är en önskan från min kära karl...
Hans önskan är min lag... eller inte
HA HA HA men det ska jag baka idag!

Vad händer hos er alla andra idag då?
KRAAAAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0