vill till skolan!

Oj så jag saknar mina klasskamrater
Och det var senast i måndags jag träffade några av dom!
Men imorgon träffar jag dom igen eftersom vi har skola då...

Idag har jag jobbat mellan 7-14
Det gick bra och var skoj.
Men man blir lätt trött i hela huvudet
eftersom det är nya rutiner att ta in!
LÄNGTAR tills jag blir "gammal i gården"
och alla rutiner sitter....
Då är det bara att jobba på ;)
Ska även gå intro på en annan avd - så jag får mer tidern ;)
Jag kan fanimej inte dra mig från vården.
Jag älskar verkligen att jobba med människor.
Den SOCIALA biten är så grymt viktigt hos mig
Jag ÄLSKAR nästan alla ;)




Måste bara berätta vad Novalie sa idag!
Hon är så söööööt ♥
Vi duschade tillsammans idag
och så kollar hon på mig och pekar sen på mitt ena bröst och säger

Novalie -  det är mammas tutte och där också (pekar å den andra)
Jag vill också ha tuttar

Jag -   ja det är mammas tuttar och Novalie kommer också få tuttar när du blir stor

Novalie - Mmmm (säger hon med stolt röst) jag vill också ha måååånga tuttar!


HA HA det lät så sött och roligt när hon sa det!
Många tuttar !!!! hahahah ♥

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahaha så jäkla gulligt! Freija satt och försökte få på sig min bh idag, "Jag har inga tuttar, mamma du får ta den" Vilken sammanträffande att dom prata om tuttar på samma dag ;D hahaha.

2011-02-09 @ 21:48:02
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/
Postat av: Caroline

Förresten härligt att du verkar trivas på nya jobbet jag ska jobba på mitt nya nu resten av veckan + helgen Ska bli kul och spännande :)

2011-02-09 @ 21:48:48
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jo jag trivs jätte bra de är ju lite ovant när man varit på ett och samma ställe i över 5 år så ska man börja på ett nytt men de blir nog lika bra det här när man riktigt kommer in i rutinerna :)

2011-02-09 @ 22:15:37
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0